Imerco serverer en god service

Home/Imerco serverer en god service
Imerco serverer en god service 2017-06-06T09:19:08+00:00

Kunderne kan være sikre på personlig betjening, faglig rådgivning og overskud til et smil

Imerco vil være den førende butikskæde til køkken og bord. Og det er præcis den vision, som medarbejderne arbejder målrettet mod hver eneste dag i butikken i METROPOL ShoppingCenter. Her finder kunderne Danmarks største udvalg af varer og brands inden for køkken og bord, og de kan samtidig være sikre på at få en personlig betjening, en faglig rådgivning og et smil med i posen.
– Vi ønsker at være en serviceminded special­butik, hvor vi vægter den faglige råd­givning rigtig højt. Når kunderne kommer ind og efterspørger en vare, spørger vi gerne ind til, hvad behovet er. Hvad skal produktet bruges til? Og den største tilfredsstillelse for os er, når kunden går igen med et smil om munden og tænker ”Det var lige det, jeg manglede”, ­smiler butikschef Julie Rolighed, der står i ­spidsen for en stab på otte dygtige ­med­arbejdere.

Specialister
– Vi ønsker at være specialister i de produkter, vi har på hylderne. Vi supplerer løbende vores faglige viden, således at vi altid kan give kunderne den bedste rådgivning, fx i forhold til anvendelse af produkterne. Vi sætter en ære i at kende produkterne, og hvis vi mod forventning kommer ud for et spørgsmål, som vi ikke umiddelbart kan svare på, kan ­kunderne være sikre på, at vi lægger os i ­selen for at finde løsningen hurtigt. Vores ønske er at servere en god service for vores kunder, uanset hvad deres behov er, under­streger Julie Rolighed, der har været 10 år i Imerco, heraf de seneste godt to år som butikschef.

Bryllupsliste
– Vi har eksempelvis netop relanceret vores populære bryllupsliste, hvor vi tilbyder det kommende brudepar at hjælpe med at udarbejde listen og råd­give om de forskellige ønsker. Parret kan vælge at oprette listen derhjemme ved computeren, og så kan de efterfølgende komme ind til os for yderligere rådgivning.

Vi ­holder øje med listen, og når et af ­ønskerne ­bliver købt hos os, markerer vi det som købt, og brudeparret undgår ­derefter at få to af den samme vare, forklarer Julie Rolighed, der tilføjer, at listen er landsdækkende. Det vil sige, at listen kan kaldes frem i alle Imercos 154 butikker i Danmark. Efter brylluppet modtager brudeparret et gavekort på 10 pct. af det beløb, der i alt er solgt for på listen.

Rigtig beslutning
Imerco har i en årrække været en del af butikslivet i Hjørring. I 2013 flyttede ­butikken fra Strømgade til en markant placering i METROPOL Shoppingcenter.
– I vores optik har flytningen fra Strømgade til METROPOL ShoppingCenter været en rigtig beslutning. Allerede dengang var kundestrømmen begyndt at vende mod Østergade og shoppingcentret. I METROPOL oplever vi en stor kunde­gennemstrømning, og her er altid liv, ­understreger Julie Rolighed.

Om Imerco

Imerco A/S er Danmarks største isenkramkæde med 154 butikker fordelt over hele landet og med en årlig butiksomsætning på ca. 1,3 mia. kr. Derudover driver Imerco en af Danmarks største kundeklubber, Imerco+, med mere end 1,2 mio. medlemmer samt webshoppen imerco.dk.
Imerco blev etableret af visionære isenkræmmere helt tilbage i 1928. I dag udmærker Imerco sig ved at være den førende butikskæde til køkken og bord og tilbyder Danmarks største udvalg af varer og brands inden for køkken og bord. Endvidere fører Imerco en lang række brands, der ikke kan købes andre steder.
Imerco ønsker at være den førende butikskæde til køkken og bord, og missionen lyder: Vi skaber appetit på livet.