Wagner byder indenfor med ny og yngre profil

Home/Wagner byder indenfor med ny og yngre profil
Wagner byder indenfor med ny og yngre profil 2017-03-06T20:45:50+00:00

Herretøjsbutikken i METROPOL  ShoppingCenter glæder sig over mange faste kunder fra et stort område

– Tidligere var vi måske nok mest kendt som en butik med tøj til en ældre målgruppe. Men vi har skiftet profil, og vi betragter os i høj grad som en ung butik med vores egne højt profilerede mærker, uden at vi har glemt den traditionelle herreafdeling. Sådan betegner butikschef hos Wagner i METROPOL ShoppingCenter, Helena Jønsson, en af centrets store herretøjsbutikker. Hun har været ansat hos Wagner i snart seks år, heraf næsten fem år som butikschef og daglig leder for i alt fem forskellige medarbejdere, der som typer er gode til at snakke med og hjælpe forskellige kunde typer.

FAST KUNDEKREDS
– Vi har igennem årene skabt en stor og fast kundekreds, som kommer fra hele Nordjylland, faktisk. Vi har kunder fra Aalborg, der vælger at køre til Hjørring for at handle hos Wagner. Og det skyldes, at vi i høj grad har været gode til at opbygge personlige relationer til vores kunder. Vi gør meget ud af at skabe et hyggeligt miljø, hvor kunderne føler sig godt tilpas, og hvor de føler sig trygge ved at handle med den samme medarbejder hver gang, påpeger Helena Jønsson, der understreger, at Wagner med en egentlig herreafdeling ikke har glemt det voksne publikum.

HØJT PROFILEREDE MÆRKER
– Vores forretning er delt op i to afdelinger, en egentlig herreafdeling og en unge afdeling, hvor især vores egne højt profilerede mærker Lindbergh og JUNK de LUXE dominerer. Lindbergh er det helt store mærke med tilbud til både ældre og yngre. For de
ældre har vi mange skjorter og flotte habitter, mens Lindbergh White-serien forener det rå med mange detaljer. Meget moderne og lækker kvalitet til en fornuftig pris. – JUNK de LUXE kom til i 2015 og er placeret i den dyrere ende. Også her er stilen lidt rå men også klassisk med et twist. Materialerne er lækre, og kvaliteten høj. JUNK de LUXE er ikke mindst stærk på klassiske jeans samt et stort udvalg i jakker til både forår og vinter, fortæller butikschefen, som også glæder sig over, at Bison under Wagners vinger er inde i en meget positiv udvikling. – Bison har for det meste været kendt som et mærke for den ældre kundeskare, men mærket henvender sig også til yngre kunder. Med et nyt design sender Bison nu et signal om en yngre og mere casual stil, og det tiltaler tydeligvis de yngre kunder, som i stigende grad har fået øjnene op for Bison, forklarer Helena Jønsson, der som lokal butikschef gerne boltrer sig, når butikken skal udsmykkes.

EGET FINGERAFTRYK
– Wagner er i høj grad en konceptbutik, hvor meget er bestemt på forhånd, men som lokal butik i METROPOL ShoppingCenter i Hjørring må vi meget gerne sætte vores eget præg på udsmykningen. Og det gør vi rigtig gerne med gamle bildæk, kasser og andre effekter, som kan være med til at sende det signal om ung stil, som vi i Wagner også gerne vil være kendt for, smiler Helena Jønsson.Medarbejderne har været på kursus i barbering, og vi kan derfor tilbyde faglig korrekt skægpleje og barbering med sæbe og ragekniv, tilføjer Rikke Højhus.