Skarp fokus på gode oplevelser

Home/Skarp fokus på gode oplevelser
Skarp fokus på gode oplevelser 2017-03-06T20:45:59+00:00

thiele_01   thiele_02

I år har Thiele 20 års jubilæum i Hjørring, og butikschef Jan Falsig og hans medarbejdere kunne ikke vælge et bedre år at markere de to årtier på. To gange er butikken i METROPOL ShoppingCenter blevet kåret som Månedens Butik i Thiele-kæden, og omsætningen er stigende.
Jan Falsig ønsker ikke selv at tage æren for fremgangen, men han erkender, at et stort personligt netværk og et målrettet fokus på at give kunderne gode oplevelser er stærkt medvirkende til, at Thiele siden 2006, hvor butikschefen blev hentet tilbage til Hjørring, kun har været præget af fremgang.

Stort netværk
– Jeg har boet i Hjørring i mere end halvdelen af mit liv og har været stærkt engageret i flere af byens fodboldklubber, så det siger sig selv, at jeg i årenes løb har oparbejdet et stort netværk, og det smitter naturligvis af på butikken, hvor kunderne altid kan være sikre på at blive modtaget af et engageret og professionelt personale, understreger Jan Falsig.
Optikerkæden Thiele slog for første gang dørene op i Hjørring i 1994. Det var i Strømgade. Her lå butikken indtil 2008, hvor kæden valgte at flytte ind i det dengang helt nyopførte METROPOL ShoppingCenter.

Mærkevarer
Thiele fører et bredt og varieret udvalg af briller, solbriller og kontaktlinser. På hylderne finder kunderne en lang række af verdens mest kendte mærkevarer, lige som de ypperste brilleglas typisk kommer fra Rodenstock eller Zeiss.
– Hos Thiele lægger vi afgørende vægt på den personlige betjening. Hver eneste kunde er vigtig, og vi giver os god tid til hver af dem. Vores medarbejdere er faguddannet og parat til at give kunderne en seriøs og ærlig rådgivning om vores mange produkter, og hvilke der passer kunderne bedst. Vi kan konstatere, at det kan kunderne godt lide, for de anbefaler os gerne overfor venner og bekendte, siger Jan Falsig.

Oplevelser
– Det var en helt rigtig beslutning at flytte i METROPOL ShoppingCenter i 2008, og vi har aldrig haft grund til at fortryde den. I takt med at der kommer flere og flere kunder i centret, kan vi og de øvrige butikker tilbyde kunderne flere og flere oplevelser, og det passer perfekt til vores opfattelse af at drive butik. Vi ønsker nemlig også at give vores kunder gode oplevelser, understreger Jan Falsig, der gerne vil høre mere om kollegerne fra Intersport i METROPOL.